maandag 27 maart 2017

Dagje verven en schilderen

Verven vind ik een vervelend klusje, maar als je eens iets op wilt knappen ontkom je er bijna niet aan. Onze hond Dana heeft een prachtig bed, gemaakt door mijn DH. Hij heeft er een paar jaar heerlijk in gelegen en toen ging haar vriendin Mara dood en kreeg ze van de baasjes van Mara haar betrekkelijk nieuwe mand. Zo belandde het mooie houten bed op zolder en lag Dana heerlijk in een zachte mand. Nu na een aantal jaren is de mand uitgezakt en lijkt steeds meer plaats in te nemen dus het oude bed maar weer tevoorschijn gehaald. Vandaag heb ik het bed mooi wit geverfd.
Het staat hier te drogen op een kruiwagen. Morgen de bodem er weer in en dan nog even een nieuw kussen maken. Dat wordt nog even een klusje.
Vanmiddag nog even aan het schilderen geweest in mijn atelier. Ik was vorige week al begonnen met een opzet. Wil heel graag eens abstract schilderen, 
Voorlopig lukt dat nog niet echt.
Acrylverf droogt snel dus ik kan nog alle kanten op. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten